Nakon što je Jason iz Australije kupio ovaj Alfa Romeo 2000 GTV, nije dugo čekao da počne prčkati po njemu.
O Alfi Romeo razmišljamo kao o nizu uspjeha i nizu padova, nizu legendi i nizu razočarenja. Alfa Romeo budućnosti obećava, ali za sada nažalost samo to. Taman kada se ponadamo da na scenu dolazi jedan od rijetkih automobila koji ne mari za infotainment, autonomiju ni baterije već isključivo za uveseljavanje vozača, dobijemo hladan tuš i još jednu odgodu u nizu. Ipak, danas se nećemo nervirati zbog toga već ćemo radije zaviriti u prošlost iz koje dolazi briljantni 2000 GTV.
Alfa Romeo 2000 GTV nastao je 1970-ih godina i jedan je od uistinu prekrasnih sportskih automobila čijem se dizajnu jednostavno nema što oduzeti. Karakteristika je to fantastičnih radova iz tog razdoblja u čiju skupinu definitivno spadaju još BMW 2002 i Triumph TR6. Nema im se što oduzeti, ali postoje neki koji smatraju da im se neke stvari mogu dodati, a da jednadžba još uvijek bude u ravnoteži. Nakon što je Jason iz Australije kupio ovaj primjerak, nije dugo čekao da počne prčkati po njemu. Slažemo se da prčkanje po savršenstvu donosi sa sobom brojne rizike, no ipak ne mislimo da je s modifikacijama otišao predaleko.
Međutim, brojni Alfa Romeo puristi vjerojatno se neće složiti s nama. Prije svega, njima se neće svidjeti to što je serijski 2,0-litreni redni 4-cilindrični motor s dva bregasta vratila uz još poneke dijelove brzo završio u oglasniku. 130 KS jednostavno nije zadovoljilo potrebe novog vlasnika, a u zgodnu Talijanku udahnut je novi život transplantacijom srca iz dalekog Japana. Odabir je pao na Nissanov SR20DET koji serijski dolazi s dvjestotinjak „konja“, a bez problema može pretrpjeti nadogradnje na već mnogo privlačnijih 400 KS. Motor je približen sredini automobila radi bolje raspodjele mase i kako bi oslobodio prostor za ugradnju hladnjaka stlačenog zraka. Brojni dijelovi poput ispušne grane i cijevi od nehrđajućeg čelika su nove, a automobil vozi na mješavinu od 85 posto etanola.
Dotjeran je ovjes i kočnice koje su dobile šesteroklipna kliješta i velike diskove koji se skrivaju iza udubljenih, 15-inčnih Saabovih čeličnih naplataka obučenih u Yokohama semi-slick gume. Vjerovali ili ne, uz japanske dijelove i švedske kotače, u ovom automobilu našao se i jedan hrvatski detalj. I mi se pitamo koja je točno priča iza ukrasnih boksačkih rukavica s motivom hrvatske zastave koje su obješene na središnji retrovizor.
Uživajte u galeriji.
Izvor: Automobili.hr
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.