Maurice iz Simpsonovih je jednom rekao, “Od samog čina i sjećanja, bolje je isčekivanje!” Nije mislio na Alfa Romeo Giuliu Quadrifoglio, ali je komotno mogao.
Nedavno je odgođena za šest mjeseci, pa će se kupci “preko bare” morati još poprilično strpiti do kalendarske 2017. godine. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio bit će premijerno izložena u SAD-u na LA Auto Show koji će za javnost biti otvoren za dva dana, tj. 20. studenog.
Giulia Quadrifoglio, napravljena na novoj platformi Giorgio i mehanikom razvijenom u suradnji s Ferrarijem, sadrži standardne elemente kao što su 2,9 V6 twin-turbo motor s 510KS i 600Nm okretnog momenta. Ta snaga je najveća koju je jedan Alfa Romeo ikad imao u serijskoj proizvodnji, a okretni moment je dostupan od 2500 do 5000 okretaja. Taj “vatromet” usmjeren je na stražnje 19″ kotače preko preciznog 6-brzinskog ručnog mjenjača s kratkim hodom i koljenastog vratila od ugljičnih vlakana koji su sposobni te eksplozije konvertirati u sprint do stotke (ili 0-60mph, u ovom slučaju) za 3,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 307km/h (191mph).
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sadrži i tehnologiju poput aktivnog prednjeg krila kojim upravljaju dva elektromotora, stražnji spojler od ugljičnih vlakana, LSD i aktivni ovjes. Brembo 4-klipne kočnice su na svim kotačima u seriji, a kao dodatna opcija nude se 6-klipne keramičke, također Brembo kočnice. Poklopac od ugljičnih vlakana i široka upotreba aluminija (vrata i blatobrani) pomažu pri omogućavanju savršenog rasporeda težine od 50/50. Deaktivacija cilindara će vam pomoći da budete lakši na potrošnji, ako već ne na gasu.
Nakon izuzetne Giulie bit će i drugih potencijalnih ljubimaca alfista, a jednog od njih pogoni 2.0 turbo motor sa 280KS. Također se očekuje i pogon na sve kotače, automatski mjenjači sa 8 stupnjeva, i drugo. Opcije unutrašnjosti će biti opsežne sa raznim kombinacijama materijala, boja i prošiva. Za najtvrdokornije tu su i Sparco sjedala.
Cijena? Oko $70,000. Ljepota nije jeftina, posebno ako je brza.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.