Alfa Romeo GT Coupe

Jedno od posljednjih djela studija Bertone za Alfa Romeo vrlo je traženo u svijetu rabljenih.

Mnogi ljubitelji marke smatraju Alfa Romeo GT zadnjom pravom sportskom Alfom za mase (ne uključujući Giuliu). Odličnim voznim sposobnostima Alfe 156 (šasija) dodana je kompaktnija i sportskija karoserija te praktična stražnja vrata. Još jedan bitan faktor je da je to posljednje djelo slavne kuće Bertone, čiji se Centro Stile pobrinuo za dizajn. Proizvodnja je završila 2010. godine, a Alfa Romeo GT postala je vrlo cijenjen automobil u svijetu rabljenih, pogotovo verzija sa 3.2 V6 24V motorom (240KS). Također je vrlo cijenjen model GT Q2 sa Torsen nezavisno blokirajućim diferencijalom. U Hrvatskoj i Europi najtraženija je Alfa Romeo GT sa 1.9 JTDm 16V dizelskim motorom.

Između 2003. i 2011. proizvedeno je ukupno 80,832 primjerka, ako je vjerovati podacima na Wikipediji.

Što možemo kupiti kod nas

Najniža cijena za koju se se može kupiti u Hrvatskoj je oko 3500€ za model iz 2004. godine. Idemo krenuti od manje popularnih verzija – benzinskih. Trenutno se na najpopularnijem hrvatskom internet oglasniku nalaze dva primjerka sa 2.0 JTS motorom (165KS), dok verzije s 1.8 16V Twin Spark motorom niti nema. Cijene se za benzinske verzije kreću od 4000€ do cca. 6000€, ovisno o godištu i generalnom stanju. S druge strane, znatno su popularniji dizelski motori 1.9 JTDm 16V (150KS, rijetko sa 170KS), a dostupni su od 3500€ do cca. 8000€. Trenutno ih se u Hrvatskoj prodaje dvadesetak. 3.2 V6 24V verzije su najrjeđe i trenutno ih nema oglašenih kod nas. Na međunarodnom oglasniku mobile.de nalazi ih se samo 25 s rasponom cijena od 4000€ do čak 10000€.

Oprema

Alfa Romeo GT serijski je dolazila sa 16″ kotačima, a 17″ i 18″ bili su dostupni kao opcija. Dostupna oprema bila je: VDC sustav (Vehicle Dynamic Control), ASR (Anti Slip Regulation), EBD (Electronic Brake Distribution), pomoć pri kočenju te kasnije Q2 diferencijal.

Standardne opcije bile su servo upravljač, putno računalo, dvozonski klima uređaj, parking senzori, zračni jastuci (uključujući zavjese) sa senzorima za putnike, odmrzavanje bočnih retrovizora, tempomat te još neke opcije poput grijanja sjedala, kožne unutrašnjosti, CD changera, satelitskog radija i senzora za kišu.

Potrošnja

1.8 TS – 12.1/6.4/8.5
2.0 JTS – 12.2/6.7/8.7
3.2 V6 – 18.6/8.7/12.4
1.9 JTDm – 8.2/4.8/6.1
1.9 JTDm (170KS) –  8.7/4.8/6.2

Specijalne verzije

Od 2006. godine dostupna je bila 1.9 JTD Q2 verzija sa Torsen diferencijalom te Blackline paket opreme.

2008. godine dostuna je i ograničena serija Quadrifoglio Verde s novim paketom opreme, nižim ovjesom, setom spojlera te 18″ kotačima. Bila je dostupna u tri boje: crnoj, crvenoj i plavoj. Dostupni motori bili su benzinski 1.8 Twin Spark, 2.0 JTS i dizelski 1.9 JTD Multijet.

Foto: Dinko Hodžić

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.