Alfa Romeo Giulia: Specifikacije motora

Donosimo vam sve do sada objavljene specifikacije motora nove Alfa Romeo Giulie.

Danas je salon automobila u Ženevi otvoren za javnost i posjetitelji će moći po prvi puta vidjeti uživo kako izgleda uzdanica Alfa Romeo Giulia. Talijanska limuzina s narudžbama u Italiji kreće 15. travnja. Za sada nije otkrivena niti jedna cijena, osim definiranja tri različite verzije – Giulia, Giulia Super i Giulia Quadrifoglio i tri različita motora. Donosimo vam specifikacije koje su do sada otkrivene.

giulia-specifikacije-2

2.0 turbo benzin sa 200KS

Benzinski motori nove Alfa Romeo Giulie bazirani su na novom 2.0 litarskom turbo benzinskom motoru, maksimalne snage od 200KS na 5000 okretaja s okretnim momentom od 330Nm dostupnim od 1750 okretaja. Četverocilindrični motor je u potpunosti od aluminija uz elektro-hidraulični MultiAir sustav. Zahvaljujući sustavu prednabijanja “2 u 1” i direktnim visokotlačnim ubrizgavanjem goriva na 200 bara, osiguran je trenutav odaziv na gas i visoka efikasnost po pitanju potrošnje. Prema dosadašnjim podacima, Alfa Romeo Giulia 2.0 turbo sa 200KS bit će dostupna isključivo s automatskim 8-brzinskim mjenjačem.

Podsjetimo da je tijekom izložbe u Los Angelesu Alfa Romeo USA potvrdio postojanje aluminijskog 2.0 turbobenzinca sa 280KS. Ovaj motor mogao bi stići na europsko tržište tijekom druge polovice godine, paralelno s komercijalnim lansiranjem Giulie u Sjevernoj Americi.

giulia-specifikacije-3

2.0 turbo dizel sa 150KS ili 180KS

Novi 2.2 turbodizelski motor komercijalno je vrlo važan za Giuliu. To je prvi dizelski motor koji je Alfa Romeo konstruirao u potpunosti od aluminija. Motor ime četiri redna cilindra i najnoviju MultiJet II generaciju ubrizgavanja goriva sa Injection Rate Shaping (IRS) sustavom i radnim tlakom od 2000 bara. Novi 2.2 dizelaš opremljen je turbo punjačem s varijabilnom geometrijom koji smanjuje vrijeme odaziva i povećava efikasnost.

Giulia dizel bit će dostupna u dvije razine snage. Ulazni model ima 150KS, dostupnih na 4000 okretaka i 380Nm okretnog momenta na 1500 okretaja. Najjača verzija ima 180KS na 3750 okretaja i okretni moment od 450Nm na 1750 okretaja. Alfa Romeo nije još specificirao točnu potrošnju i emisije CO2 za ova dva motora. Oba motora bit će dostupna s 8-brzinskim automatskim, kao i 6-brzinskim ručnim mjenjačem.

giuliaQV_detroit2

2.0 V6 bi-turbo benzin sa 510KS

Već vrlo poznat od prošlog lipnja i predstavljanja u Areseu, nova Alfa Romeo Giulia imat će ekskluzivni Quadrifoglio bi-turbo motor sa 510KS, inspiriranim “tehnikama i tehnologijama Ferrarija”. To je šestocilindraš konstruiran u potpunosti od aluminija zbog smanjenja mase automobila, posebno sprijeda i snage 510KS s okretnim momentom od 600Nm.

S ovim motorom Giulia Quadrifoglio doseže 307km/h s ubrzanjem od 0 do 100km/h za 3.9 sekundi. Motor ima, kako Alfa Romeo tvrdi, “najbolje u glasi” emisije CO2 – 198g/km za verziju sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i nisku potrošnju zahvaljujući sustavu deaktivacije cilindara.

Pratite nas i dalje tijekom sljedećih dana jer će uskoro sigurno biti objavljeno još podataka o Giuliji.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.