Alfa Romeo 164 2.0 Turbo (1988.)

Unatoč dijeljenju platforme sa Lanciom Themom, Fiatom Cromom i Saabom 9000, Alfa 164 uvijek je bila najprepoznatljivija od svih, zahvaljujući lijepoj i elegantnoj liniji Pininfarininog dizajna. Bez obzira na tadašnju prodaju Fiatu, uspješno je izbjegla motore iz Torina.

Početkom 1988. godine, potreba za sportskom verzijom i performansama, zaobilaženje poreza za motore preko 2000cm3 i tadašnja popularnost motora s turbopunjačima, dovela je do ugradnje rednog četverocilindričnog turbo motora iz Lancie Theme. Zbog određene hijerarhije među markama (što nije uvijek bio slučaj u Torinu), Alfa je trebala biti brža od Lancie, a pošto je 164 bila sportskog karaktera, mogla je podnijeti malo veće vibracije, pa su uklonjene balansirajuće osovine motora što je rezultiralo povećanjem snage od 5KS – sa 166KS na 171KS.

164-2

2.0i turbo model bio je prepoznatljiv po usisnicima na prednjem braniku i standardnoj dodatnoj opremi poput dodatnih svjetala, ABS sustavu i metalik boji. Performanse su bile visoke: 0-100 u 7,2 sekunde i maksimalna brzina od 223km/h, kao i vrlo dinamičan karakter. Ova verzija nikada nije bila prihvaćena od strane purista, čije su reakcije bile podijeljene. Svi su čekali s nestrpljenjem 1991. godinu i dolazak drugog dvolitrenog turbo motora, ali ovaj put V6, izvornog dizajna Giuseppea Bussa iz kasnih sedamdesetih, koji je u cijelosti bio konstruiran u Areseu.

alfa-romeo-164-interior-1987

Specifikacije
  • 1995cm2, četiri redna cilindra
  • Provrt x hod: 84 x 90mm
  • Dva bregasta vratila i zupčasti remen
  • Dva ventila po cilindru
  • Kompresija: 8:1
  • Bosch LE2-Jetronic ubrizgavanje i turbopunjač
  • Elektroničko paljenje
  • Vodeno hlađenje
  • Mokri karter
  • Maksimalna snaga 171KS na 5250rpm
  • Maksimalni okretni moment 285Nm na 2500rpm
  • Prednji pogon
  • Mjenjač sa 5 stupnjeva
  • Spremnik 70 litara
  • Maksimalna brzina 223km/h

 

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.