Unatoč dijeljenju platforme sa Lanciom Themom, Fiatom Cromom i Saabom 9000, Alfa 164 uvijek je bila najprepoznatljivija od svih, zahvaljujući lijepoj i elegantnoj liniji Pininfarininog dizajna. Bez obzira na tadašnju prodaju Fiatu, uspješno je izbjegla motore iz Torina.
Početkom 1988. godine, potreba za sportskom verzijom i performansama, zaobilaženje poreza za motore preko 2000cm3 i tadašnja popularnost motora s turbopunjačima, dovela je do ugradnje rednog četverocilindričnog turbo motora iz Lancie Theme. Zbog određene hijerarhije među markama (što nije uvijek bio slučaj u Torinu), Alfa je trebala biti brža od Lancie, a pošto je 164 bila sportskog karaktera, mogla je podnijeti malo veće vibracije, pa su uklonjene balansirajuće osovine motora što je rezultiralo povećanjem snage od 5KS – sa 166KS na 171KS.
2.0i turbo model bio je prepoznatljiv po usisnicima na prednjem braniku i standardnoj dodatnoj opremi poput dodatnih svjetala, ABS sustavu i metalik boji. Performanse su bile visoke: 0-100 u 7,2 sekunde i maksimalna brzina od 223km/h, kao i vrlo dinamičan karakter. Ova verzija nikada nije bila prihvaćena od strane purista, čije su reakcije bile podijeljene. Svi su čekali s nestrpljenjem 1991. godinu i dolazak drugog dvolitrenog turbo motora, ali ovaj put V6, izvornog dizajna Giuseppea Bussa iz kasnih sedamdesetih, koji je u cijelosti bio konstruiran u Areseu.
Specifikacije
- 1995cm2, četiri redna cilindra
- Provrt x hod: 84 x 90mm
- Dva bregasta vratila i zupčasti remen
- Dva ventila po cilindru
- Kompresija: 8:1
- Bosch LE2-Jetronic ubrizgavanje i turbopunjač
- Elektroničko paljenje
- Vodeno hlađenje
- Mokri karter
- Maksimalna snaga 171KS na 5250rpm
- Maksimalni okretni moment 285Nm na 2500rpm
- Prednji pogon
- Mjenjač sa 5 stupnjeva
- Spremnik 70 litara
- Maksimalna brzina 223km/h
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.