U razgovoru za Car&Driver, šef američke divizije Alfa Romea, Reid Bigland, govori o budućim planovima i projektima talijanskog proizvođača.
Sjevernoameričko predstavljanje nove limuzine Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio apsolutna zvijezda ovogodišnjeg Los Angeles Auto Show. Za jasniju sliku o tome što je sljedeće, Car&Driver je upitao Reida Biglanda, šefa Alfa Romeo USA. Prenosimo vam čitav razgovor.
Car&Driver: Koliko će biti potrebno da Giulia prijeđe iz izložbenih u prodajne salone?
Reid Bigland: Očekujte početak proizvodnje krajem prvog kvartala 2016. za Europu i krajem drugog kvartala za Sjevernu Ameriku. Giulia Quadrifoglio i standardna GIulia bit će u američkim salonima do ljeta 2016. godine.
C&D: Kad govorimo o salonima…
RB: Trenutno je oko 140 salona u SAD-u, a to će se mijenjati na mjesečnoj bazi i vjerojatno će intenzivnije rasti dok se približavamo početku prodaje na ljeto. Trenutno je to mješavina 120 Fiat/Alfa Romeo salona i 15 Alfa Romeo/Maserati salona; kad marka sazrije tijekom sljedećih nekoliko godina, imat ćemo specijalizirane Alfa Romeo salone.
C&D: Dakle, strategija prati vaše prijašnje izjave da želite Alfa Romeo brend držati jedinstvenim, a ne samo kao kolekciju odabranih dijeova?
RB: To je svetinja. Vidjeli ste nekoliko primjera kada ljudi pokušavaju masirati premium marku koja je zapravo nešto s drugom značkom. Giulia i 4C koriste potpuno jedinstvene šasije. Giulia je napravljena na potpuno novoj platformi Giorgio, a ako postoji kakva kutija s dijelovima, onda je to Ferrarijeva.
Ono što je jedinstveno kod Alfe je da možemo držati korak sa čistokrvnim premium segmentom – i ne spuštati se na $30K razinu gdje je danas mnogo njemačkih rivala, zbog ovisnosti o velikoj [prodajnoj] količini. To pokrivamo našim markama za šire mase. Za nas bi najlakše bilo ubaciti Giuliu u Chrysler/Jeep/Dodge/Ram prodajne salone i imamo ih 2400 preko noći. Ali, to ne bi funkcioniralo, jer je preoblikovanje Alfa Romea dugotrajan proces. Automobili moraju biti pravi, moraju biti čisti i moramo napraviti iskustvo odvojeno od naših raširenijih brendova.
C&D: Da li će 4C dobiti kakvu reviziju ili dodatne izvedenice uz nedavno predstavljeni Spider?
RB: 4C je stvarno ono što jest, superautomobil za mali novac. Automobil je tržištu oko godinu dana i uvijek smo imali namjeru imati program leasinga za njega, no toliko je “vruć” da smo imali vrlo malo poticaja za to do sada. Vjerojatno ćemo omogućiti leasing u budućnosti.
C&D: Koji su prodajni rezultati do danas?
RB: Prodali smo oko 560 primjeraka 4C, a dobili smo ih oko 600. Prošli mjesec smo prodali 178,000 Chrysler, Jeed, Dodge i Ram vozila.
C&D: Da li je planiran LSD (šper-diferencijal) za 4C?
RB: U Giuliji, da. Za 4C nemamo nikakvih objava.
C&D: Da li je Alfa Romeo SUV srednje veličine i dalje u planu?
RB: To je ono što slijedi. Neznatno je veći od BMW-a X3. Očekujte ga rano u 2017. godini, možda i ranije u Europi. Već je daleko u razvoju; pokazali smo ga našim trgovcima, no mora biti savršen prije dolaska na tržište. Imat će performanse bez premca, po pitanju ubrzanja i vremena na Nurburgringu, čitav paket. Imat će performanse, tehnologiju i predivan talijanski dizajn koji će ga izdvajati od ostalih.
C&D: Jeste li blizu objavljivanja imena Alfa SUV-a?
RB: Još nema govora o imenu.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.