Budući benzinski motori za Giuliu proizvodit će se u tvornici Termoli u regiji Molise, a sama proizvodnja počinje uskoro.
Alfa Romeo Giulia se sprema za početak prodaje na proljeće u Europi i nešto kasnije u SAD-u te talijanski brend ubrzava pripreme. U sljedećim danima će u tvornici Termoli FCA započeti punu proizvodnju dva nova motora koji će obilježiti budućnost Alfa Romea u raznim varijacijama standardne verzije nove Alfa Romeo Giulie. Motori u pitanju su četverocilindrični benzinski i V6 Quadrifoglio. Trenutno tvornica Termoli radi smanjenim kapacitetom zbog potrebe za opskrbljivanjem novih prototipova Giulie. Do ožujka će tvornica biti u punom pogonu i proizvodnja motora će se postepeno povećavati.
Proizvodnju Alfa Romeo motora u Termoliju najavio je Sergio Marchionne prošlog travnja kada je posjetio tvornicu u koju je investirano 500 milijuna eura za modernizaciju proizvodnih linija potrebnih za sklapanje motora koje ćemo naći u Giuliji.
Važnost tvornice Termoli u budućoj strategiji marke vrlo je velika. Talijanski brend cilja na proizvodnju 200,000 motora godišnje iz tvornice u regiji Molise, što je oko 50% ukupne količine motora za ciljanih 400,000 automobila godišnje. Konkretno, benzinski motori visokih performansi trebali bi biti srce Giulie u Sjevernoj Americi. Ukoliko bude ostvaren odličan tržišni uspjeh, tvornica Termoli mogla bi sljedećih mjeseci osigurati znatni udio proizvodnje, što je odličan scenarij za Alfa Romeo i brojne radnike u tvornici.
Sastanak s novom Alfa Romeo Giuliom zakazan je za početak ožujka na Salonu automobila u Ženevi, gdje Alfa Romeo traži kartu za globalno tržište. Pored Giulie će Alfa Romeo predstaviti i redizajnirane MiTo i Giuliettu te specijalnu seriju Alfa Romeo 4C Spider Anniversary, u čast 50 godina povijesnog Duetta. Pratite nas tijekom sljedećih dana za sve novosti vezane uz Giuliu i ostale nove modele. Nakon ožujka – s predstavljanjem Giulie te kasnijim dolaskom na tržište – počinje plan revitalizacije Alfa Romea koji će u sljedećih nekoliko godina u potpunosti izmijeniti marku i smjestiti je u premium razred automobila.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.