Marchionne mijenja strategiju za Alfa Romeo?

Nakon značajnog slabljenja kineskog tržišta, Marchionne i suradnici morat će izmijeniti buduće planove za Alfa Romeo.

Plan oporavka Alfa Romea se nastavlja. Nakon šefa Alfa Romea, Haralda Westera, daljnja potvrda stiže i od Sergia Marchionnea, koji je tijekom prezentacije financijskih rezultata FCA grupe za razdoblje od srpnja do rujna rekao da je cilj od 400,000 prodanih primjeraka godišnje na razini cijelog svijeta još uvijek izvediv “unatoč slabljenju rasta kineskog tržišta.”

Uloga Kine u razvojnom programu Alfa Romea, za razliku od Sjeverne Amerike, nikad nije bila sasvim jasna, a možda niti vodstvo FCA grupe nije sasvim procijenilo utjecaj koji bi osam novih modela imalo na kineskom tržištu koje dramatično usporava svoj rast. Prema Marchionneu “Značajan dio prodanih Alfa Romeo automobila u sljedećih nekoliko godina bit će na kineskom tržištu.”

Broj jedan FCA grupe rekao je da trendovi na kineskom tržištu tjeraju Alfa Romeo da promijeni redoslijed pojavljivanja nekih modela, u odnosu na poslovni plan od prošle godine. Marchionne nije ulazio u detalje tih promjena, što je znak da vodstvo marke nije još u potpunosti odlučilo koje poteze će vući za razdoblje od 2017. do 2018. godine, kada bi se šest novih modela trebalo pojaviti na međunarodnom tržištu.

Učinak kineskog tržišta u nadolazećim godinama mogao bi utjecati na budućnost Alfa Romea na jednak način kao što već sada utječe na Maserati, koji bilježi blagi pad prodaje nakon dvije godine izvanrednog uspjeha.

Alfa Romeo već nekoliko mjeseci jasno ističe cilj od 400,000 prodanih primjeraka godišnje, u odnosu na 75,000 prodanih 2013. godine. Od tih 400,000, 150,000 je namijenjeno tržištu Sjeverne Amerike. Za sada je, po pitanju brojki, vrlo neizvjestan utjecaj Kine na prodaju Alfa Romeo automobila, zbog toga što talijanski proizvođač nije specificirao pojedinosti za to tržište.

Više detalja o ovom slučaju pojavit će se sljedeće godine kad će situacija o prodaji u Kini biti jasnija. Sljedeće će godina za Alfa Romeo biti ključna. Za nekoliko mjeseci će se na tržištu pojaviti Alfa Romeo Giulia, pa SUV, a za 2017. godinu planirana je nova generacija Giuliette u dvije izvedbe.

U sljedećih nekoliko mjeseci ćemo pažljivo pratiti razvoj budućih projekata. Za sada su jedine čvrste točke – potvrda ciljeva prodaje za 2018. godinu i dolazak osam novih modela između 2016. i 2018. godine. Pratite nas i dalje i budite u tijeku s razvojem događaja vezanima uz budućnost Alfa Romea.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.