Otkrivena je tajna “prljave Giulie”. To je testni automobil za novi inovativni sustav kontrole kočnica Continental MK C1.
Ovaj uređaj dio je nove generacije kontrole kočnica, kompaktnijih dimenzija i male mase, kompatibilne s termalnim i električnim automobilima. Također zadovoljava potrebe ADAS sustava.
Nova kontrola kočnica Continental MK C1 zamijenjuje glavni kočioni cilindar, hidraulični servo i ESP blok. Vizualno, prva dva elementa su integrirana u trećemu. Ovakva arhitektura također smanjuje broj električnih i hidrauličnih spojeva. Hidraulični servo ovdje nema vanjsku pumpu, nego unutanji klip (6).
Felix Bietenbeck iz Continentala kaže: “Teži od 3 do 4kg i 40% manje od svih elemenata koje zamjenjuje. Podsjetimo da je težina ESP-a pala za oko 200g zadnjih godina i proizvođači su bili zadovoljni. Ovdje nudimo gubitak od 3 do 4kg!”
Kočioni tlak ne stvara glavni kočioni cilindar, nego pumpa i mala količina tekućine spremljena u bateriji. Zatim se kontrolirani tlak šalje u čeljusti – nakon modulacije – pomoću elektroventila u ESP-u. Učinak papučice, kojeg proizvodi simulator, podesiv je i neosjetljiv na stvarni tlak u čeljustima i hidrauličnom sustavu. Continental dodaje da smanjuje otpor kretanja bez povećanja vremena aktivacije i bez povećanja puta pomicanja pedale.
MK C1 isporučuje brz rast tlaka da bi udovoljio funkcijama ADAS-a. Felix Bietenbeck kaže: “Konvencionalnom sustavu je potrebno 800ms između kočenja i usporavanja za kontrolu vozila. Za automatsko hitno kočenje, potrebno je 300ms, koje je nemoguće dobiti konvencionalnim sustavom. MK C1 tu operaciju ostvaruje za 120ms. To čini veliku razliku u efikasnosti. ” Prijelaz sa 800ms na 120ms smanuje put kočenja za 9 metara na 50km/h i 25m na 130km/h.
MK C1 će biti ugrađen u svim varijantama Alfa Romeo Giulie. Nova platforma Giorgio dizajnirana je za ovaj kočioni modul, a više mjesta za servo nije niti predviđeno. Drugi proizvođači su također odabrali ovaj proizvod za svoje buduće platforme.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.