Inovativna kontrola kočnica za novu Giuliu

Otkrivena je tajna “prljave Giulie”. To je testni automobil za novi inovativni sustav kontrole kočnica Continental MK C1.

Ovaj uređaj dio je nove generacije kontrole kočnica, kompaktnijih dimenzija i male mase, kompatibilne s termalnim i električnim automobilima. Također zadovoljava potrebe ADAS sustava.

Nova kontrola kočnica Continental MK C1 zamijenjuje glavni kočioni cilindar, hidraulični servo i ESP blok. Vizualno, prva dva elementa su integrirana u trećemu. Ovakva arhitektura također smanjuje broj električnih i hidrauličnih spojeva. Hidraulični servo ovdje nema vanjsku pumpu, nego unutanji klip (6).

Felix Bietenbeck iz Continentala kaže: “Teži od 3 do 4kg i 40% manje od svih elemenata koje zamjenjuje. Podsjetimo da je težina ESP-a pala za oko 200g zadnjih godina i proizvođači su bili zadovoljni. Ovdje nudimo gubitak od 3 do 4kg!”

Continental MK C1

Kočioni tlak ne stvara glavni kočioni cilindar, nego pumpa i mala količina tekućine spremljena u bateriji. Zatim se kontrolirani tlak šalje u čeljusti – nakon modulacije – pomoću elektroventila u ESP-u. Učinak papučice, kojeg proizvodi simulator, podesiv je i neosjetljiv na stvarni tlak u čeljustima i hidrauličnom sustavu. Continental dodaje da smanjuje otpor kretanja bez povećanja vremena aktivacije i bez povećanja puta pomicanja pedale.

MK C1 isporučuje brz rast tlaka da bi udovoljio funkcijama ADAS-a. Felix Bietenbeck kaže: “Konvencionalnom sustavu je potrebno 800ms između kočenja i usporavanja za kontrolu vozila. Za automatsko hitno kočenje, potrebno je 300ms, koje je nemoguće dobiti konvencionalnim sustavom. MK C1 tu operaciju ostvaruje za 120ms. To čini veliku razliku u efikasnosti. ” Prijelaz sa 800ms na 120ms smanuje put kočenja za 9 metara na 50km/h i 25m na 130km/h.

MK C1 će biti ugrađen u svim varijantama Alfa Romeo Giulie. Nova platforma Giorgio dizajnirana je za ovaj kočioni modul, a više mjesta za servo nije niti predviđeno. Drugi proizvođači su također odabrali ovaj proizvod za svoje buduće platforme.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.