Harald Wester govorio je o mogućnosti da Giulia Coupe uđe u poslovni plan u sljedeći tri godine.
Alfa Romeo bi još uvijek mogao ubaciti coupe i kabrio automobile u trenutni poslovni i proizvodni plan, bar po izjavama šefa tehnologije FCA i šefa Alfa Romeo, Haralda Westera. AutoExpress zamišlja kako bi izgledao coupe i moramo reći da nam se jako sviđa.
Poslovni plan talijanskog proizvođača nedavno je izmijenjen i neki novi modeli pomaknuti su sa 2018. na 2020. godinu. Prioriteti su – nakon premium limuzine Giulie – dva SUV-a: prvi očekujemo krajem ove godine u Los Angelesu i trebao bi se zvati Alfa Romeo Stelvio, a drugi dolazi 2018. godine. Treći bitan automobil je model koji će zamijeniti trenutnu Giuliettu, a odlikovat će ga pogon na stražnje kotače.
Nova Giulietta očekuje se 2017. godine i označavat će pravi povratak korijenima marke, s konfiguracijom koja uključuje pogon na stražnje kotače (na skraćenoj platformi Giorgio), što je danas rijetkost u C-segmentu vozila.
No, Harald Wester otkrio je da ima prostora i za druge modele u istom razdoblju. Kada je upitan da li Alfa Romeo razmatra sportski coupe ili kabriolet s pogonom na stražnje kotače, rekao je: “Kad smo potvrdili poslovni plan s četiri spektakularna nova modela u sljedećih pet godina, nije se govorilo o kakvim posebnim vozilima, ali to ne znači da nema mjesta za takvo što.”
“Postoje prioriteti i jasno definirani prirodan slijed za to što radimo. Moramo pokrenuti globalnu distribucijsku mrežu i tražimo velik broj naših partnera da ulože mnogo u povaj proces. Moramo osigurati stabilnu oprskrbu automobilima koji imaju velik prodajni potencijal. Koje su brojke najprodavanijeg kabrioleta – 30 ili 40 tisuća godišnje? Alfa Romeo treba takve automobile u svojoj ponudi. Imat će takve automobila – samo je pitanje vremena”, dodao je. Platfrma i ponuda motora u Giuliji vrlo su fleksibilni i lako se mogu prilagoditi manjim ili čak većim vozilima.
Giulia Coupe s dvoja vrata, ali i kabrio Giulia bili bi relativno jeftin način za povećanje ponude Alfa Romea, posebno na tržištima poput američkog, koje bi trebali igrati ključnu ulogu u uspjehu marke.
Wester je također otkrio da će se vjerojatno i 4C mijenjati, možda sa snažnijim motorom. Giulia ima nekoliko turbo četverocilindraša zapremnine 2 litre u ponudi. Wester je potvrdio skok sa 200KS na 280KS u kasnijoj verziji, a taj bi motor mogao biti prilagođen 4C. “Trenutno nemamo plan, ali bi takav motor mogao uspješno funkcionirati u tom automobilu. 4C bit će na tržištu neko vrijeme, a postoji i mnogo prilika za razvoj modela.”
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.