FCA: Marchionne potvrdio ciljeve za 2018.

Planovi Fiat Chrysler Automobiles grupe ostaju nepromijenjeni, a Fiat i Jeep bit će fokus ulaganja do 2018.

Direktor FCA grupe, Sergio Marchionne, govorio je tijekom ceremonije dodjele nagrade “Torinese dell’anno” (Torinjanin godine) Gianluigiju Gabettiju. Šef talijansko-američke grupacije imao je priliku spomenuti i budućnost FCA, potvrdivši ciljeve zacrtane u proslovnom planu za 2018. godinu: “Naši ciljevi? Idemo naprijed s planom, gađamo sve ciljeve u 2018. koji ostaju nepromijenjeni, unatoč odvajanju Ferrarija.” Planovi FCA grupe za 2018. godinu (zaključnu godinu industrijskog plana predstavljenog prošle godine) su prodaja 7 milijuna automobila na razini cijelog svijeta.

Marchionne nije ulazio u detalje o budućoj strategiji FCA, ali, kao što je poznato od prošle godine, program rasta FCA će se rotirati oko marke Fiat i Jeep. Za obje marke plan predviđa prodaju 1,9 milijuna automobila godišnje do 2018. Šef FCA je nedavno natuknuo da će fokus biti na Jeepu, pa bi američka marka mogla prijeći cilj od 2 milijuna vozila godišnje.

Za Alfa Romeo se cilje ne mijenja, unatoč odgađanju nekih modela

Dobar dio uspjeha poslovnog plana FCA oslanja se na Maserati. Taj bi luksuzni brend ostvario značajne prodajne brojke (75,000 automobila godišnje) zahvaljujući SUV-u Levante. Plan Alfa Romea, čiji je cilj za 2018. godinu 400,000 prodanih automobila godišnje, pomaknut je na 2020.

Budućnost Alfa Romea, prema nekim glasinama, bit će jasnija tijekom siječnja, kada će Marchionne službeno objaviti termine dolaska novih modela i prodajne ciljeve za 2018. Za pokušaj ubrzavanja rasta, Alfa Romeo bi mogao ranije uvesti novu generaciju Alfa Romeo Giuliette, modela koji mogao donijeti znatan rast u Europi. Pratite nas i dalje za najnovije vijesti iz FCA grupe.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.