Alfa Romeo: Wester potvrdio ciljeve marke

U časopisu Autocar objavljen je razgovor s direktorom marke Alfa Romeo, Haraldom Westerom, u kojem je potvrdio željene ciljeve.

Međunarodni oporavak Alfa Romea se nastavlja i nakon Giulie Quadrifoglio, brojnim novostima planiranima za Europu i SAD. Šef marke se u razgovoru za Autocar dotaknuo brojke od 400,000 prodanih automobila godišnje koju misle ostvariti zahvaljujući dolasku osam novih modela do 2018. godine.

“Prodaja od oko 400,000 primjeraka svih modela koji dolaze na tržište nije najvažniji uspjeh za Alfa Romeo. Neki će reći da je previše modela u odnosu na prodajne rezultate. Vjerojatno bi u sljedećoj generaciji mogli očekivati rezultate znatno iznad ciljeva postavljenih za 2018. godinu”, rekao je Wester.

Potvrdio je i osam novih automobila koji će u sljedeće tri godine revolucionarizirati marku. Tako će 2019. godine Alfa Romeo imati kompletno obnovljenu gamu automobila, od limuzina, kompakta, SUV-ova i sportskih automobila. Sve čak i za najzahtjevnije alfiste.

Giulia

Nakon Giulie (i Giulie Sportwagon), koja će premijerno biti predstavljena tijekom Geneva Motor Show u ožujku 2016. godine, očekuje se nova Alfa Romeo Giulietta u dva oblika (hatchback i s četiri vrata), zasnovana na skraćenoj platformi Giorgio sa stražnjim pogonom. Giulia će također biti osnova i za SUV (2016. godine). Produžena verzija platforme bit će baza i za novu limuzinu i drugi SUV. Ovih šest modela predstavljat će budućnost za Alfa Romeo i osigurati veći volumen prodanih modela u Europi i SAD-u. Kao zaključak game budućih Alfa Romeo automobila, doći će dva nova modela, nasljednici GTV i Spider. Trenutni MiTo neće, bar do 2018. godine, dobiti svog nasljednika. Wester je bio jasan po tom pitanju “MiTo je dio premium B segmenta s troja vrata, tip automobila s vrlo ograničenim tržištem”.

“Dizajnirat ćemo i proizvoditi nove automobile koji će biti zabavni na stazi, što znači – lagane, optimalne raspodjele težine, naprednih motora, inovativne tehnologije te dizajna koji budi emocije. Ako to sve učinimo, bit ćemo uspješni”, tvrdi Wester. Povratak Alfa Romea u utrke jedan je od koraka koje vodstvo namjerava napraviti u budućnosti, a marka može ponovo imati vodeću ulogu, kao što povijest nalaže.

Godina 2016. bit će ključna za budućnost talijanske marke. Dolazak Giulie i prvog SUV-a započet će globalni rast. Do tada ćemo strpljivo čekati nove informacije o nadolazećim Alfa Romeo modelima i prenositi ih vama. Pratite nas i dalje.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.