Alfa Romeo prodaja u 2015. ostvarila je oštar pad na svim glavnim tržištima u Europi. Saznajte sve rezultate.
Rezultate za tržište čitave Europe očekujemo za otprilike tjedan dana, a podaci koje imamo za najvažnija europska tržišta nisu ohrabrujući. Talijanska marka je u Italiji ostvarila porast od 7%, zahvaljujući snažnom rastu prodaje Giuliette (17%), a pokazuje općeniti pad na četiri glavna europska tržišta – njemačkom, britanskom, francuskom i španjolskom. Sve to izgleda još negativnije ako uzmemo u obzir da snažni rast čitavom europskog tržišta automobila. Pogledajmo kako je Alfa Romeo poslovao na četiri glavna tržišta.
Velika Britanija
Unatoč pozitivnom prosincu i rastu od 13,7%, Alfa Romeo zatvara godinu s 6,069 prodanih automobila 2015. godine, što je pad od 8,2% u odnosu na 2014.
Njemačka
U Njemačkoj je Alfa Romeo prošao tešku 2015. godinu sa prilično slabijim rezultatima. Ukupno je prodano samo 2,800 automobila, što je pad od 17,4% u odnosu na 2014. Udio na njemačkom tržištu je samo 0,1%.
Francuska
U Francuskoj je također ostvaren katastrofalan rezultat 2015. godine. Prodano je 6,353 automobila, što je pad od 16,5% u odnosu na 2014. godinu.
Španjolska
Nešto je bolja situacija u Španjolskoj gdje je, zahvaljujući velikom rastu u prosincu (26%), godina zatvorena sa ukupno 2,851 automobilom, što je pad od 7,2%. Od te ukupno brojke 2,517 je Giulietta. Prisutnost MiTa u Europi pada sve više.
Jasno je da će 2016. godina biti bitno drugačija za talijanskog proizvođača. Ove godine očekujemo Giuliu, novu limuzinu D-segmenta vozila, čiji je zadatak revitalizirati imidž marke i u potpunosti zaokrenuti filozofiju (bolje rečeno, vratiti na staze stare slave). Uz Giuliu će na tržište stići i redizajnirani MiTo i Giulietta, koji će popraviti prodajne rezultate dok čekamo nove modele određene u poslovnom planu. Sljedeće godine će na tržište stići i novi D-SUV te nova generacija Giuliette, a potencijal Alfa Romea u Europi bit će znatno jači i brojke će sigurno rasti.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.