Alfa Romeo: Pad prodaje u listopadu

Prodaja novih Alfa Romeo automobila pala je za 9,2% u listopadu. MiTo znatno lošije, Giulietta stabilno. 

Iako talijansko tržište nastavlja rasti (8,6% u listopadu), Alfa Romeo ne može držati korak sa cijelim automobilskim sektorom i pokazuje pad u desetom mjesecu 2015. godine. Prošli mjesec prodano je ukupno 2,264 automobila, u usporedbi sa 2,494 iz listopada prošle godine.

U postocima to izgleda ovako: u listopadu je marka pokazala pad od 9,2% u odnosu na prošlu godinu. Ako uzmemo u obzir parcijalne podatke za 2015. godinu, tj. razdoblje od siječnja do listopada, Alfa Romeo je prodao 25,955 automobila. Nije iznimno mnogo, ali opet predstavlja korak unaprijed u odnosu na isto razdoblje prošle godine, kada je prodano 24,461. Dakle, u Italiji je 2015. ostvaren rast od 11.6%, a cijelo tržište automobila ostvarilo je rast od 14,7%. Tržišni udio Alfa Romea u Italiji je 1,95%.

MiTo znatno lošije, Giulietta stabilno

Za vrlo negativne rezultate prodaje u listopadu zaslužan je Alfa Romeo MiTo sa samo 510 prodanih primjeraka, što je pad od 25% u odnosu na listopad 2014. Parcijalno je 2015. ostvario pad od 10,3%. Giulietta ima gotovo nepromijenjene brojke između 2014. i 2015. godine, a za razdoblje od siječnja do listopada bilježi rast od 13,7%, što je vrlo dobro.

Jasno je da Alfa Romeo čeka premijera Giulie i osvježeni MiTo i Giulietta, što su očekivanja za prvu polovicu sljedeće godine. Baš će ta sljedeća godina biti ključna za marku u kojoj će započeti svoj program oporavka i ostvarenja brojke od 400,000 prodanih automobila godišnje do 2018. Uskoro ćemo dobiti i prodajne rezultate glavnih europskih tržišta (Francuska, Velika Britanija, Njemačka i Španjolska), a sredinom mjeseca i čitave Europe.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.