Stigli su rezultati prodaje u četiri glavna europska tržišta automobila. Alfa Romeo je ostvario blagi oporavak prošli mjesec.
Nakon dobrih, ali ne i izvrsnih rezultata u Italiji, Alfa Romeo može sa samopouzdanjem gledati na europsko tržište, koje nakon krize posljednih godina pokazuje znatno bolje prodajne brojke. U veljači je prodaja talijanske marke napravila mali korak unaprijed u usporedbi s prošlom godinom i to na sva četiri glavna europska tržišta (Francuska, Njemačka, Španjolska i Velika Britanija). Donosimo vam rezultate prodaje za ova tržišta, a sredinom mjeseca dobit ćemo izvještaj za cijelu Europu.
Francuska
U Francuskoj je Alfa Romeo prodao 564 automobila tijekom veljače, što je b u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ukupno je u Francuskoj ove godine prodan 1,031 automobil, što je porast od 12.3% u uodnosu na 2015.
Njemačka
U Njemačkoj je prodano 235 automobila, što je porast od 4%. Do sada je ove godine prodano 419 automobila, što je pad od 1.6%.
Španjolska
Blagi rast u veljači za Alfu u Španjolskoj sa 312 prodanih automobila i porastom od 1%. Ove godine je prodano 493 automobila, što je porast od 8.7%.
Velika Britanija
Mjesec je zatvoren sa ukupno 165 prodanih automobila što je porast od 34% u odnosu na veljaču prošle godine. Do danas je Alfa Romeo ostvario porast od 30.6% u Velikoj Britaniji.
Bez obzira na porast prodaje, udio na europskom tržištu automobila je vrlo mali – oko 0.4%. Mali znakovi oporavka zadnjih mjeseci ulijevaju nadu za budućnost. Sa skorašnjim dolaskom Giulie čija prodaje počinje 15. travnja te redizajnirane Giuliette, talijanska marka bi mogla započeti proces rasta i znatno bolje rezultate već 2017. godine s dolaskom SUV-a baziranog na Giuliji.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.