Alfa Romeo Giulia će u punom proizvodnom pogonu izlaziti iz tvornice Cassino u 500 primjeraka dnevno. Nije loše.
Kao što se i očekivalo, od jučer je započela faza proizvodnje nove Giulie u tvornici Cassino, gdje se do prije nekoliko dana proizvodila samo Giulietta. Za Cassino je početak proizvodnje Giulie velika stvar. Nova limuzina je simbol ponovnog rođenja talijanske marke i referentna točka po pitanju dizajna i prodajnih rezultata u Europi i Sjevernoj Americi – čitave buduće ponude Alfa Romea, koji sprema još sedam novih modela do sredine 2020. godine.
Tjednima je tvornica Cassino proizvodila testne Giulie u količinama od 50 automobila dnevno. U punoj proizvodnji, brojke su mnogo više. Sljedećih mjeseci, kada prodaja krene u Europi i drugim tržištima, svaki će dan iz tvornice Cassino izaći oko 500 Giulia. Krajem 2016. će pored Giulie debitirati i novi D-SUV s istom platformom Giorgio, koji će se na tržištu pojaviti početkom sljedeće godine pod imenom Alfa Romeo Stelvio, makar podatak o imenu nije još službeno potvrđen.
Narudžbe nove Giulie kreću u Italiji 15. travnja, a bit će dostupna na tržištu u četiri različite varijante:
- 2.0 turbo benzin sa 200KS
- 2.2 turbo dizel sa 150KS ili 180KS
- 2.9 V6 bi-turbo sa 510KS (Giulia Quadrifoglio)
Tijekom druge polovice 2016. s početkom prodaje Giulie u SAD-u, ponuda motora će se povećati i uključit će ranije najavljeni 2.0 turbobenzinac sa 280KS i nove, snažnije dizelske motore.
Uspjeh Giulie ključan je za budućnost tvornice Cassino
Nova Alfa je glavna nada za budućnost radnika tvornice u pokrajini Lazio. Prema izvješću sindikata radnika za 2015. godinu, Cassino je imao 110 dana otpusta u različitim razinama i to za više od trećine radnika.
Prema Micheleu De Palmi, nacionalnom koordinatoru sindikata Fiat grupe, problem je u tome da “u oglasima u novinama jako malo toga sa sigurnošću možemo znati. Znamo da su otpusti aktivni do 8. svibnja za brojne radnike u tvornici. Ako se držimo činjenica, još smo u fazi obećanja koje mnogo puta u prošlosti nisu bila ispunjena. Ne zaboravite da smo prošli mnogo godina žrtvovanja radnika i njihovih obitelji.”
Ako Giulia ostvari obećanja i osigura svoje mjesto na europskom i američkom tržištu (tijekom druge polovice ove godine), radnici će moći gledati u budućnost s optimizmom. Podsjetimo da će se sve Giulie proizvoditi u Cassinu. Ovog trenutka tu je nova Alfa Romeo Giulietta, redizajnirani kompakt C-segmenta vozila koji je u Italiji dotupan od prije nekoliko dana i pomaže poboljšanju prodajnih rezultata u Europi.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.