Dva su tjedna do početka prodaje Giulie, a Harald Wester je o budućnosti marke govorio za njemački Auto Motor und Sport.
Glavna tema razgovora i ovaj put bila je Giulia, a šef Alfa Romea držao se dvije glavne teme. Prva od njih je Giulia Sportwagon, karavanska izvedba novog automobila D-segmenta, koja neće u serijsku proizvodnju. Ovaj projekt ipak do daljnjega ostaje san mnogih alfista. Giulia Sportwagon dobila je crveno svjetlo jer su u Alfa Romeu svjesni da bi karavan premium D-segmenta vozila bio uspješan na vrlo malom broju tržišta, što ne odgovara trenutnim potrebama marke. U budućnosti bi možda bilo prostora za takav model, ukoliko Giulia ostvari dobre prodajne rezultate i otvori prostor Sportwagon verziji. Za sada takvog modela neće biti u ponudi.
Druga glavna tema koje se Harald Wester dotakao u razgovoru – prodajni ciljevi za Giuliu. Prema šefu Alfa Romea, kad se upotpuni ponuda (morat ćemo čekati do početka sljedeće godine), Giulia će desegnuti brojku od 100 tisuća proizvedenih primjeraka godišnje, što je četvrtina od ukupnih 400 tisuća iz poslovnog plana.
Prodaja Giulia i modela u dolasku imat će različite strategije ovisno o tržištu, a u nekim slučajevima će se oslanjati na prodajnu mrežu Maseratija i Jeepa. Wester tvrdi da će Giulia uzeti dio tržišta ostalim premium markama, uz varijacije od tržišta do tržišta. U Europi će, uz Mercedes, Audi i BMW, Alfa Romeo pokušati privući kupce Volva i Jaguara s ciljanim proizvodima koji se bolje uklapaju u današnje premium tržište zahvaljujući vrlo konkurentnom tehnološkom paketu. Glavni cilj je uvjeriti sve bivše, kao i sadašnje vlasnike Alfa Romea da kupe jedan od automobila novog smjera marke. Što se tiče Giulie, 100 tisuća prodanih automobila godišnje čini se kao realna brojka. Bit će zanimljivo vidjeti kako će Alfa doći do ciljanih 400 tisuća.
Giulia kreće s narudžbama u Italiji i nekim europskim zemljama 15. travnja i tu počinje plan oporavka marke na međunarodnoj razini. Sljedeći korak je SUV D-segmenta koji stiže krajem ove godine.
Želite vijesti u sandučić?
Prijavite se na naš newsletter
Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.
Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.