MiTo ipak nakon 2018?

Nove cijene za MiTo prošli tjedan potaknule su interes među obožavateljima marke. Da li to stvarno kraj za MiTo? Alfa Romeo MiTo od 23. srpnja više ne možete naručiti s dizelskim ili TwinAir motorima, kao i verziju Junior, predstavljenu krajem 2014. koju mijenja znatno nova verzija Racer, ipak znatno reducirana u odnosu na onu predstavljenu u Ženevi u ožujku ove godine.

Sve nedostatke MiTa mogli smo do sada vidjeti, pa se razlog povlačenja iz B-segmenta čini logičan za Alfu. Iz plana marke, vrlo je jasno da (barem) do 2018. godine nećemo vidjeti novi automobil u tom segmentu. Nakon kraja proizvodnje, vjerojatno krajem sljedeće godine, ostaje rupa u gami. No, nema mnogo razloga za očajavanje. Očekujemo novi SUV baziran na Giuliji, novu Giuliettu, te buduću krstaricu Alfettu.

Što će se dogoditi nakon 2018. ostaje misterij. Ako Alfa ostvari svoj plan o 400,000 prodanih automobila godišnje (počevši sa 60,000 prošle godine), scenarij se svakako može znatno mijenjati. Od sada do 2018. Alfa će predstaviti sedan novih projekata, koji bi uz postojeće (uključujući i Giuliu) brojao 10 modela.

Ako prodajni rezultati budu u granicama očekivanog, ne bi nas čudilo da se Alfa Romeo vrati u B-segment europskog tržišta, koji može znatno poboljšati brojku prodanih automobila. Naravno da će nasljednik MiTa biti znatno drugačiji od postojećeg modela, uz beskompromisni sportski duh i premium kvalitetu.

No, za bilo kakvu novost u Alfinom B-segmentu, morat ćemo pričekati koju godinu.

Želite vijesti u sandučić?

Prijavite se na naš newsletter

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.

Alfa Romeo
Newsletter

Tjedni pregled novosti direktno u vaš e-mail sandučić.

Hvala na prijavi! Provjerite e-mail.

Nešto je pošlo po zlu. Probajte ponovo.